Tuesday, August 29, 2006

FUNNY TEXT


Father:" I want you to marry a girl of my choice."
Son:" I will choose my own bride! "
Father:" But the girl is Bill Gates's daughter."
Son:" Well,in that case…ok "

Next,father approches Bill Gates.
Father:" I have a husband for your daughter."
Bill Gates:" But my daughter is too young to marry!"
Father:"But this young man is a vice-president of the World Bank."
Bill Gates:" Ah,in that case…ok"

Finally father goes to see the president of the World Bank.
Father:" I have a young man to be recommended as a vice-president."
President:" But I already have more vice-president than I need!"
Father:"But this young man is Bill Gates's son-in-law."
President:" Ah,in that case…ok"
This is how business is done!!

Moral:Even if you have nothing, you can get anything.
But your attitude should be positive.
پدر: دوست دارم با دخترى به انتخاب من ازدواج كنى
پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب كنم
پدر: اما دختر مورد نظر من، دختر بيل گيتس است
پسر: آهان اگر اين طور است، قبول است

پدر به نزد بيل گيتس مى رود و مى گويد
پدر: براى دخترت شوهرى سراغ دارم
بيل گيتس: اما براى دختر من هنوز خيلى زود است كه ازدواج كند
پدر: اما اين مرد جوان قائم مقام مدير عامل بانك جهانى است
بيل گيتس: اوه، كه اينطور ! در اين صورت قبول است

بالاخره پدر به ديدار مدير عامل بانك جهانى مى رود
پدر: مرد جوانى براى سمت قائم مقام مدير عامل سراغ دارم
مدير عامل: اما من به اندازه كافى معاون دارم
پدر: اما اين مرد جوان داماد بيل گيتس است
مدير عامل: اوه، اگر اين طور است، باشد
و معامله به اين ترتيب انجام مى شود

نتيجه اخلاقى: حتى اگر چيزى نداشته باشيد باز هم مى توانيد
چيزهايى به دست آوريد. اما بايد روش مثبتى برگزينيد

3 Comments:

At 11:13 AM , Anonymous Anonymous said...

سلامممممممممممممممممممممم مرسی ار پیامت مطلبت خیلیییییییییییی باحال بود عجب پدر باهوشیییییییییی خوب یه چی جدا از اینا من یه برنامه راجعبه زندگی افسانه ای بچه های بیل گیتس دیدم بعد داشتن میگفتن بیل گیتس هیچ پولی از ثروت خودش به بچه هاش نمیخواد بده میخواد خودشون پول در بیارن بعد حساب کردن بخاطر وظیفه پدر فرزندی یه جاهایی مجبوره پول بده شده بود فقط 10 صدم درصد از کل ثروتش پیش خودم گفتم چه خسیس وقتی این 10 صدم درصد حساب شد شد 10 میلیون دلار اونم سالانه بسشونه بخداااااااااااااااا

 
At 7:32 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام دوست من . مرسي كه به من سر زدي .بازم از اين كارها بكن .

 
At 5:30 PM , Anonymous Anonymous said...

salam, man Simama. che matne jalebi bod! va albate vagheiyat.... mamnon

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home